Esecom pakub suhtluslahendusteks tarkvara ja seadmeid: kõneside, kõnekeskus, kontaktikeskus, otsesuhtlus veebilehelt(kõne, chat, video), kirjalike pöördumiste süsteemne käsitlemine ehk ticketing, videokonverentsid ja veebiseminarid (ingl webinar).
Esecom lahendused töötavad kõikide Eesti sideoperaatorite võrkudes. Klient saab soovitud teenusepakkuja numbreid, ühendusi ja hinnapakette koos meie lahendustega kasutada.
Kus kohtutakse enda klientidega kõige tihedamini? Ettevõtte avalikul veeblehel ja sotsiaalmeedias! Suurendage müüki ja lihtsustage kliendikogemust otsesuhtlusega just nendest kanalitest: otsekõne numbrit valimata, videokõne, veebiseminar, chat või otsepöördumine süsteemsesse ticketingi. See kõik suurendab teie ettevõtte edu!
Mis on teile parim lahendus? Küsi kohe järgi ja leiame koos lahenduse!